Stránky

pondělí 5. listopadu 2018

Nová postava!

Víte, Misha, moje osobní "postava" tady na blogu, mi začala připadat taková... osamělá. A ačkoliv Misha dřív byla takový samotář, teď je společenštější. Tak jsem si řekla, že bych jí možná mohla vymyslet kamaráda. (Smazala jsem starý článek o Mishině počátku, protože se mi prostě nelíbil. Vymyslím lepší backstory pro Mishu i novou postavu).
 
 

Takhle vypadá! (Předpokládám, že poznáte, že je to ta napravo). Jmenuje se Nessie. Ne, nemá nic společného s Lochneskou příšerou, jen se mi k ní hodilo jméno Nessie. Je mladší než Misha. Nemá křídla, jako Misha (teda, zatím je nemá). Nevím, co víc bych vám o ní zatím napsala, lépe ji poznáte z dalších článků :). A ano, Misha má jizvu na uchu. Je to jen další z postupných doplňků vzhledu, které jí dávám průběhem času.

Žádné komentáře:

Okomentovat