Stránky

pondělí 7. listopadu 2022

Vzpomínka na Benátky

Teplí lidé mě nutí páchat tvůrčí psaní a já jsem jim nekonečně vděčná <3. Zúčastnila jsem se online eventu, kde se páchalo tvůrčí psaní na základě přidělených veršů písniček. Já jsem schytala "They ask me why I’m so hot, ’cause I’m Italiano", což byl pro mě boj, jelikož jsem vůbec nevěřila, že na to něco vymyslím. Každopádně nějak jsem to zpracovala :D.

Horký dech letního večera
Přivál ty vzpomínky časem pohřbené,
Z dob, kdy svět se otáčel pomaleji.
Samota půlnoční zmizela,
City vrátily se dlouho vzdálené.

Návrat do léta zapomenutého,
Zpět k setkání, které změnilo můj svět,
V době, kdy mým světem byly Benátky.
K lásce, jež neměla trvání dlouhého,
Ač byla osudová, na první pohled. 

Vzpomínky na předlouhé loučení,
Prázdný slib návratu ve mně pořád žije
Však ani jedna splnit ho neměla.
Tak dodnes prožívám to trápení
Na každičké cestě do Itálie.

Žádné komentáře:

Okomentovat