Stránky

neděle 10. října 2021

Úlovky z mého sešítku

 Od začátku školního roku jsem neměla moc času tvořit... ale mám tohle :D. Takové jednoduché kresby z mého kreslícího sešítku 

Tohle je na bázi memu, jehož původ jsem neobjevila. Já s ním byla seznámena skrze tohle video.

Spöke Tomten nápad, který pochází od mého kamaráda, který umí švédsky. Spöke je duch, tomten zase vánoční skřet, v podstatě jejich verze Ježíška. A tohle je, mno... Spöke Tomten :). (Pokud budete hledat, co to vlastně říká, tak to nenajdete, protože je to kříženec angličtiny a švédštiny. Ale můžete si to zkusit domyslet >:).)
 
Goth krteček taky pochází od výše zmíněného kamaráda, ale původně z mojí hlášky. Nedávno jsem si koupila, no, škrtič s ostnami, podobný tomu, se kterým jsem dřív kreslila Ne a "škrtič s ostnami" zní podobně jako "kalhotky s kapsami".

Pavoučka a mouchš. Původně to začalo jako jednoduchá kresba pavouka s kočičí hlavou, kterému jsem později dokreslila do pavučiny i mouchš. Teď je čmárám skoro všude, protože vypadají roztomile :3.

Žádné komentáře:

Okomentovat