Stránky

čtvrtek 12. srpna 2021

Nová várka tvořeníčka

 Kreslené výtvory se tady zase nějakou dobu neobjevily, vlastně si ani nejsem jistá, proč. Je pravda, že jsem byla hodně pryč a moc nemohla kreslit, ale i tak poslední takový článek, který měl víc než jeden obrázek vyšel třetího června. Hmm, no nic.

The Rose
Text je z téhle písničky. Ani nevím, jak mě tohle napadlo, ta písnička se mi líbí, hlavně ta část na obrázku :D a kiriny stejně moc nekreslím, takže bylo načase, abych to zas zkusila.

Merwolf
Tenhle obrázek staví na slovní hříčce z angličtiny :D. Vlkodlak se anglicky řekne werewolf a mořská panna zase mermaid. Jejich spojením tak vznikne merwolf. Jakýsi, eech, moředlak? :D

MLP G3
MLP Tumblr se pomalu ale jistě plní příspěvky o páté generaci, ze které já nejsem úplně nadšená. Trochu mi tam hapruje ta 3D animace, myslím, že se to k poníkům prostě nehodí :D. (Na druhou stranu ty jejich 2D návrhy taky nejsou úplně světborné :/.) No prostě pátá generace mi až tolik nesedí. Proto jsem se rozhodla trochu zavzpomínat a nakreslit radši sedm hlavních postav generace třetí. Trošku jsem musela upravit styl, protože G3 a G4 mají poměrně rozdílné styly. (Z tohohle obrázku se mi nejvíc líbí asi Star Song :D.)

Barevná lvice
Tenhle obrázek je starý (huu už skoro rok). Můj původní plán byl nakreslit několik kočkovitých šelem podle barevných palet co jsem našla někde na instagramu a hrozně se mi líbily. Nedostala jsem se však k tomu a přišlo mi férové vůči tomuto výtvoru ho zveřejnit samotný :).

Mordetwi
No a nakonec... Tohle. Memy na blog nedávám, ale tohle je něco, čemu jsem prostě nedokázala odolat. Tenhle ship byla moje zkáza, když jsem poprvé objevila MLP, protože jsem ho prostě nechápala. A teď lidi kreslí fanarty tohohle roky mrtvého shipu. No a to bych nebyla já, kdybych se nechytla něčeho nostalgického, že. (Pokud vás to zajímá, původně je tenhle vtip odsud a pokud by vás náhodou zajímalo víc, tohle je docela pěkné video, které Mordetwi rozebírá :).)







Žádné komentáře:

Okomentovat