Stránky

čtvrtek 14. ledna 2021

Scařin hněv 1-10

 Asi bych měla nabídnout malé vysvětlení, hehe. Tohle je nová, upravená a lépe vymyšlená verze Spásy krále (tu si bohužel momentálně nepřečtete, protože jsem u ní ještě neobnovila obrázky :D). Původně jsem chtěla, aby to byla normální fanfikce. Byla jsem přesvědčená, že na dlouhodobější komiksy už jsem moc líná. Nicméně nedávno jsem znova objevila jeden ze svých nejoblíbenějších komiksů a došla k závěru, že by se mi líbilo se těm svým zase věnovat. Chci udělat pár komiksů s úplně originálním příběhem, tenhle a ještě jeden z vesmíru Lvího krále, který bude o Ziře. V Slzách královny pokračovat neplánuju. Neměla jsem pro ten komiks solidní základ a akorát by mě to zdržovalo od projektů, na kterých pracovat chci.

(Připomenutí pro lidi, kteří tu za éry Spásy krále nebyli (což je předpokládám většina z vás): Scařin hněv je příběh z alternativního vesmíru, kde Scar vyhrál. Detaily se později v komiksu vysvětlí samy, tohle je všechno, co zatím potřebujete vědět.)












Žádné komentáře:

Okomentovat