Stránky

neděle 13. prosince 2020

Kterak jsem opět animovala

 Dneska jsem chtěla vydat další kapitolu Roku draka, ale tak nějak jsem ji nedopsala. Zasekla jsem se u animování, takže sem dám to :D.


Tuhle jsem naanimovala poslední, ale chtěla jsem jít od nejméně povedeného po tu nejvíc. Tím nechci říct, že se mi tahle nelíbí, ale je pořád ve 12 fps, takže není tak plynulá. Jo a taky, pokud tam v pozadí vidíte nějakou kreaturu s čárou místo křídel a kuliček místo hlavy a těla, to je náčrtek, který jsem tam původně měla místo toho poníka. Prostě se mi ho nepovedlo odstranit, i když jsem to vymazala, takže teď tam prostě páchá pocítěníčko s tím poníkem :D.


S touhle animací jsem měla ambicióznější plány, ale prostě se mi to nepovedlo. Chtěla jsem, aby se kamera otočila a kočka byla vidět ve skoku zespoda, ale prostě jsem nepřišla na to, jak to udělat. Tahle je už ve 24 fps.


A jako poslední můj oblíbenec. Taky je ve 24 fps a hrozně se mi líbí :D. 






Žádné komentáře:

Okomentovat