Stránky

pondělí 26. října 2020

Halloweenské výtvory

Halloween není zrovna můj svátek. V naší malé zemičce se na něj až tolik nehraje a ani v zahraničních médiích mě nijak zvlášť nebral. Letos na mě však doléhá karanténa a já hraju online hry víc, než v předešlých letech. A online hry Halloween rády. A tak i já se chytám této nálady a sem tam nakreslím něco s Halloweenským nádechem, protože mi to najednou vůbec nepíše :D.


Jako první tady mám pár poníkovských výtvorů. RIP anatomie u toho prvního, ale stejně se mi líbí :D. Taky jsem si konečně začala hrát trochu víc se světlem. 

Poníkovský kostlivec

Poníkovský duch
Další tu je jedna kočičí mumie, na kterou jsem upřímně docela pyšná :D.

Jako poslední jsem stvořila takový pokus o něco strašidelnějšího. Líbí se mi to, i když je to poměrně jednoduše nakreslené.

1 komentář:

  1. Nejvíce se mi líbí ten poslední, jak se ten bubák ztrácí v mlze, to je jak z nějakého hororu :)

    OdpovědětVymazat