Stránky

středa 30. září 2020

Boj o Elytru

 Jednorožka pohlédla k zasmušile zatažené obloze. "A už budou Vánoce?"

Pamatujete, jak jsem v dubnu psala, že většinu svého neaktivního období jsem hrála Minecraft s kamarády? (Vlastně je dost možné, že ne, protože tou dobou sem nikdo nechodil :D.) Během těch několika měsíců se na našem společném serveru stala spousta věcí a některé z nich mě vedly k nápadu, že bych mohla stvořit... tohle. V podstatě poníkovský Minecraft komiks. Je to pro mě jednodušší především protože nemusím kreslit pozadí :D. Nicméně v budoucnu jich možná vznikne víc, mám víc nápadů, ale tenhle byl nejstarší. (Kdyžtak si na to klikněte, aby se to zobrazilo, je to mnohem menší, než jsem chtěla.) (Závorka č. 2 Omlouvám se, že je to takhle stupidně rozložený, tak nějak se mi ty fotky nevešly tak, jak jsem zamýšlela. Jestli někdy udělám další, dám si větší pozor.)










Žádné komentáře:

Okomentovat