Stránky

sobota 14. dubna 2018

Jak to bude s Kami Potterovou?

Ahoj pod dlouhé době. Pár mých přátel ze třídy se mě ptalo na další kapitoly Kami Potterové a já mám pocit, že bych o ní měla něco říct všem mým čtenářům. Nechtěla jsem to dávat k další kapitole (která by měla vyjít dnes omlouvám se, ale dneska nestíhám), protože nechci, aby to ji to zbytečně prodlužovalo.

První kapitola Kami Potterové vyšla cca, před rokem a čtvrt. Tehdy jsem byla malé dítko, co ani nečetlo všechny knihy Harryho Pottera. A od té doby se toho hodně změnilo. Knihy jsem přečetla a můj styl psaní se hodně změnil. Nelíbí se mi, jak jsem příběh tehdy zakončila a ani jeho pokračování (ano, začala jsem i pokračování, knihu dva). To byl taky důvod, proč jsem chtěla Kami Potterovou zcela zrušit, ponechat tu pouze již vydané kapitoly a fanfikce psát jen do svého soukromého bločku.

Štěstím pro všechny fanoušky této fanfikce je, že kapitoly, se kterými jsem nebyla spokojená ještě nebyly vydány a to mě nakonec přinutilo tak nějak přemýšlet a Kami Potterovou tu ponechat. Bude nakonec mít víc kapitol, než kolik jsem původně plánovala, ale budou kratší. Lehce pozměním příběh, už jen proto, že jsem bločky se starou verzí pozrácela. Sorry, ale jsem líná se hrabat v šešitech z minulého roku, jen abych našla příběh, který stejně skončí jinak. A pokud se ptáte, ano, to pokračování také napíšu.

Toť vše, vážení přátelé a já jdu psát další kapitolu.

Žádné komentáře:

Okomentovat