Stránky

pátek 20. dubna 2018

Eragon ♥

Chech. Už jsem někdy zmínila, jak strašně ZBOŽŇUJU Eragona? No dobře, zatím jsem ještě ani nedočetla druhou knihu, ale to co jsem zatím přečetla zbožnuju. A tak nějak jsem se pokusila nakreslit eee, fanouškovské obrázky. Protože nic jiného pomalu nekreslím. To, dračí oči a kyborg-poníky. Draci nejsou nakreslení ani podle obalů knih, ani podle filmu, protože ti na obalech knih jsou nad mé schopnosti a ti z filmu se mi nelíbí. Taky jsem se pokoušela aspoň trochu stínovat, protože jsem zjistila, že mě to baví.

Saphira je prostě nej (a hodlám to psát Saphira, protože Safira mi připadá divné)!


Saphira a Glaedr na lekci. Tady jsem se upřímně trochu ztratila ve velikostním rozdílu mezi Saphirou a Glaedrem. Nejsem si jistá, jak moc má být Glaedr větší :D.



Žádné komentáře:

Okomentovat