Stránky

pátek 2. března 2018

Dračí oči a koně-kyborgové

Už je to docela doba, co se tady objevily nějaké moje obrázky, a myslím, že je čas to napravit. První dva jsou kreslené ručně, zbývající v počítači.



Tenhle obrázek je nakreslený na čtverečkovaný papír, stejně, jako ten následující, což je mi trochu líto když vidím, jak se mi nakonec povedly. Nicméně v nich nehledejte žádný hlubší smysl, jsou to prostě dračí oči.



Tenhle mi nezabral tak dlouho, jako ten první, ale paradoxně vypadá podle mě lépe.

A nyní série koní-kyborgů. Ano, koní-kyborgů. Prostě mě baví kreslit mechanická kopyta, dobře?


Ten další má teda křídla, respektive chabý pokus o mechanická křídla. Já jsem prostě zvyklá kreslit ta normální a ne "protézy".


Kdybyste se divili, co to má ten další místo ocasu, jsou to v podstatě světýlka. Prostě mi přišlo, že plechové uši jsou trochu málo a nohy už se mi překreslovat nechtělo, takže má na ocase vánoční světýlka.



Ten poslední potřebuje trochu vysvětlení. Má sice mechanickou nohu, ale to hlavní na něm jsou jeho oči. Ne, není to tak omylem, prostě má upravené oči a červená panenka je toho součástí. Je na tom obrázku v takové zvláštní poloze, ale řekněme, že se vzepjal, aby se mohl rychleji rozeběhnout.



A to je pro dnešní várku obrázků vše. Napiště komentář, pokud máte nějaké připomínky.

Žádné komentáře:

Okomentovat