Stránky

úterý 15. listopadu 2016

Obrázky?

Ech... Vy možná budete namítat, že jenom kreslim a nepíšu a kašlu na celej blog (s výjimkou rubriky "Moje výtvory")... Ale ne-e! Já píšu. Jenomže cokoliv, co jsem zatím rozepsala, rozepsané i zkončilo. Včetně komixu na Lvího krále. Nicméně myslím si, že fanouškovská horečka by se měla brát jako nemoc a mělo by se při ní taky zůstávat doma. Minulý týden mě zachvátila neskutečně silná vlna závislosti na Harry Potterovi. Kreslila jsem fanpictures! A psala fanfikce, které se tak něja mísily s tím, co se skutečně stalo na naší škole. Bohužel jsem zatím viděla jen filmy. Takže až budu mít ve městě čas, navštívíme ráj knihomolů... KNIHOVNU! A nebo počkám do Vánoc. No, přestanu se tady vykecávat o něčem, co stejně nejspíš nikdo nečte. Poslední malá informace: Brzy bude nová kapitola Kočičího bratrstva!


Když jsem sem naposledy dávala svoje obrázky, psala jsem něco o mé oblíbené MLP fanfikci Daughter of Discord. Kdo tu fanfikci sleduje, myslím,že už dávno pochopil, že tohle je další fanpict. Poníci jsou (zleva): Thunder Dash, Apple Blossom a Blooming Bow (ve fanfikci je jen Apple Blossom a Thunder Dash).


Nojo. Nebylo by mého blogu bez špetky Lvího krále. Tak nějak jsem se uprostřed října začala těšit na Vánoce a nakreslila tohle.


Ano, tohle je ten fanpict na Harryho Pottera. Jinak, než jako poníky je prostě nakreslit nedokážu :D.


Misha pod polární září, kdo by nepoznal. Začalo mě hrozně bavit stínování. A ta hra s Mishiným účesem... Asi jí budu hřívu měnit častěji, s copánkem se mi hrozně líbí. A hlavně ten ocásek


Další stínovací obrázek.


A jako poslední je tu něco jako temná Misha. Nebo spíš temná stránka Mishy.

A toť prozatím vše.

2 komentáře: