Stránky

neděle 9. října 2016

Další moje obrázky

Nemůžu uvěřit, že CELEJ MĚSÍC nebyl článek. No, čekání na pátou epizodu MLP fanfikce Daughter of Discord ze mě vysávalo energii (a kreslení fanpictures taky). A čekáni na šestou bude asi taky dost vysilující... Jo, ještě bych se vás chtěla na něco zeptat. Nedávno mi výtvarkářka řekla, že bych neměla kreslit oči tak, jak je kreslím. Prej jsou moc vykulený a velký (velikosti jsem si vědoma, ale nepřipadá mi jako problém). Zajímá mě: co vy na to? Prozraďte v komentářích :).

Jak reálné... Misha - kůň - hraje na flétnu. Miluju to ♥. (Tu hru na flétnu)


Jo, a zbožňuju houpačky :D.


Tady máte obrázek z plánovaného alternativního komixu na Lvího krále. Víc zatím neprozradím. Jména lvíčat (zleva): Kula, Chumvi, Tojo, Malka, Tama.


A tohle je prozmněnu obrázek z nealternativního plánovaného TLK komixu. Jsou na něm Tama a Tuna. Tama - dcera Sarafiny, Tuna - dcera Sarabi. Kdo je jejich táta zatím neřeknu ˃:D.


A tady je jeden fanpicture na Daughter of Discord. Je to Dinkyina a Cinnamon Stickova budoucí rodina. Poníci jsou (zleva): Cinnamon Stick, Timeline (jejich adoptivní dcera), Dinky Doo, Dee-Doo (ve fanfikci se objevuje jen Cinnamon Stick a Dinky Doo).

1 komentář:

  1. podle mě má každý svůj osobitý projev a to ve všem.

    OdpovědětVymazat