Stránky

pátek 22. dubna 2016

Beránek

Tohle je básnička, kterou jsem vymyslela už o Velikonocích, ale je to kravina takže jsem to sem nechtěla dávat. Ale dala jsem.
PS: Doufám že jste pochopili, že jde o velikonočního beránka, o kterém pojednávám v básničce :)


Beránek, ač třetí byl, kterého jsem pekla,
nechtěl z formy vylézti a tak jsem s tím sekla.
Místo toho jsem spíš šla, úkol z ČJ napsat,
naše úča fakt ví jak, v neděli mě naštvat.
Pak jsme šli za babičkou, s beránkem bez hlavy,
snědli jsme ho u kafe, prý se takhle slaví.
Na strejdu a sestřenky nezbyl ani drobek,
poslední kus snědl nám brácha, ten náš bobek.
XD

4 komentáře:

  1. Vzkutku opravdu povedená básnička! Tohle se chci učit za básničku do češtiny. Až budeme mít za úkol si zase vybrat k recitaci libovolnou básničku tak jestli počet potřebných "slok" bude sedět tak s velkou radostí jí pečlivě nastuduji! Fakt se mi to líbí. Básnička jak má být!
    Misho, ti beránci za tohle stáli!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No teda... Nevím co na tohle mám říct. Snad jen: Jsem ráda, že se ti to líbí. :)

    OdpovědětVymazat